20 oktober 2009

sitter här och är egentligen för trött
för att ens tänka tanken att blogga
men jag är lite ledsen, lite låg.
faktiskt så var jag glad över att
göra någonting i morgon..
att få umgås med poikar och
bara vara bra och mysig.
men nejnej, först måste den ena
öva inför gigg, sen får den andra jobb.
jag antar att det inte går att
göra någonting åt ..
sen suger det att jag bara har 300 kr
för jag vill tanka bilen och köra
långt härifrån och göra av med
massor av pengar, vräka mig i lyx
och bara känna att jag trivs med livet.
jo, jag trivs med mitt liv som det är nu med.
idag tillexempel .. lite sådär lagom
fint och spontant hamnade jag hemma hos Simon.
Där drack vi te, spelade nitendo och sen åkte
vi med hans bil.
Ja det var inte bara jag och Simon,
Gabbe var med.
Gabbe är bra,
när han inte röker!
Annars tycker jag att han är bra,
för han umågs med mig och
verkar inte tycka att jag är pest å pina
när jag hör av mig till honom för att jag
håller på att dö av tristess å rastlöshet.
ja alltså .. det är faktiskt så illa
att jag nog kommer att dö av tristess snart.
inga jobb förän i helgen och vafan.
är det någon som vill sätta lite sprätt
på mitt liv så är det bara att ringa mig.
å där var jag seriös, ja .. riktigt seriös!
suck ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0