17 november 2009

Igår blev det totalt kaos i mitt huvud.
jag drabbades av en stor känslobomb
vilket resulterade i några svordomar
och ett gäng tårar.
som tur var ordnade allt upp sig
inom ganska kort tid, annars hade
jag nog suttit å tjutigt fortfarnade.

Nu är det iaf nästan klart.
jag lämnar skåne för några månader
om exakt tre veckor!
Jag är nervös som fan ...
har fått mejl om hur jag kommer att bo
och tydligen ska jag bo ihop med en danska.
Det kan bli spännande!

jag är trött, fruktansvärt trött.
det är verkligen inte meningen att jag
ska äventyra tills klockan halv fyra på mogonen.
förresten har jag fortfarande ont i mina höfter.
jag borde börja träna, men finns det något som
är tråkigare än att träna?
kanske att ha ont ... humpf..

ont. hårt. benig. öm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0