15 november 2009

 

igår färgade jag mitt hår
så nu lyser det igenom lite rött
i det igen, det tycker jag om!
jag tycker det är fint med rött hår!
jag hade faktiskt velat vara naturligt rödhårig.
men det blev jag inte så då får
jag fejka en sådär lagom snygg röd färg!

jag jobbade igår också,
jag kände mig långsam och dålig.
märktes tydligt att killarna blev irriterade.
men jag vet inte om det var på mig eller
om det var på henne.
han himmlade iaf med ögonen när jag
frågade vart hon var, precis sådär som
man gör när man liksom skiter i vilket
för att han/hon ändå inte gör ngn nytta.
men jag tycker ändå att vi klarade oss bra,
idag är det ledigt men i morgon börjar en
ny vecka med mer jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0