12 november 2009



sådär ungefär .. pityriasis rosea.
det går bort av sig själv efter
SEX TILL ÅTTA VECKOR.
det innebär att jag kommer vara äcklig
i sådär två månader,
jefvla bahjz!
ja-ja, inte så mkt att göra ngt åt
det är bara att bära heltäckande kläder.
kanske att det går bort snabbare om man solar?
för ja, det är ändå besläktat med psoriasis...

Jag var iaf på BVC idag med! 
De är så snälla mot mig där,
idag fick jag Birgittas direktnummer för att jag
skulle ringa henne på måndag å berätta
hur det går med mina märken.
ja, jag går på allergimedicin..
så om det skulle hända ngt så skulle jag ringa.
blev det värre skulle jag åkta till akuten,
sa dom till mig..

Nu ska jag sticka vidare på min mössa,
mormors mössa ...

pussåkram!

Föresten, Linnea är en fin människa.
fick världens finaste sms idag.
jag blev glad .. jag blev lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0