14 juni 2009

Jag är helnöjd,
dagen var så perfekt trots att det regnade på oss!
Ingenting hade kunnat vara bättre faktiskt.
Jag fick umgås med de människor som
betyder mest för mig och desutom fick jag
en blomma att hänga runt halsen av Susanne.
Underbara Susanne, ja .. om Viktor någongång
tröttnar på sin mamma, så skulle jag kunna ta henne ett tag.
Tills han vill ha tillbaka henne eller så! (;

Hemma hade vi världens bästa studentfest.
Min egna lilla bartender gjorde finfina drinkar
och jag blev foll! :D

Vid tio tiden stack jag och Aron till Benne
för att gratta honom på studenten :)
Sen fick vi åka taxi med hans mamma till stan.
(tacktack för gratis skjuts!  :))
Sen dansade vi på The tivoli tills klockan halv tre
för då kände jag att det var dags att sluta ...
jag menar, man ska sluta när det är bra,
får då blir allting så jävla bra!

åh, vad snabbt allt gick.
Varför var det tvunget att det skulle gå så jävla fort? ;(
en gång till, en gång till, en gång till!

förresten ringde Gabbe mig i morse
för att säga till sin mamma att mjölken var slut.

pussheej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0