27 februari 2009

Catti och jag pratade precis om att man
inte kan vara ärlig på sin blogg om man
strävar efter att ha en massa läsare,
då framstår man bara som en bitch.
Jag har knappt någon läsare och
det måste ju innebär att jag kan vara ärlig.
Jag skulle i princip kunna skriva namn
när det gäller att tycka och tänka om personer.
Ja, med max 3 läsare om dagen borde jag
absolut kunna skriva namn på personer jag
känner att jag hyser agg emot.

Catti och jag har pratat om det där också...
man får lov att hata och vara bitter.
Människor som säger att man ska komma över
har aldrig hatat tillräckligt mkt själva för att
förstå att man vill gå runt och vara bitter.

Tackförordet,
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hahaha, visst vill man bli en synisk och bitter person så kör på! :D

2009-02-28 @ 01:38:40
Postat av: Gabbe

cynisk* ^^

2009-02-28 @ 01:39:47
Postat av: jessica

man ska hata! :D

2009-03-03 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0