26 december 2009

"lack jag e för att du inte e i Gbg"
"förlåt. jag ska bättra mig?"

Det är inte lätt att tillfredställa
allas behov. Men idag ska jag tillfredställa
ett av mina egna behov, genom att städa.
Jag har nämligen ett behov av att det ska
vara ganska städat.. annars blir jag galen.
och eftersom att det bara är JAG som lider
av det i vår lilla lägenhet så blir det ju också
så att det är jag som städar.
Nu ska jag flytta runt vår mat i köket
för som vi har det nu är det ingen ordning
och satans opraktiskt!

När jag gick upp i morse sa Philip
god morgon och jag gav ifrån mig ett
nyvakenläte, typ.. "hmm"
då tittade han på mig och sa
"är du vaken eller går du i sömnen"
sen tar det väl en minut så säger Lasse
"du ser mö frisk ut sophie" fast på danska.
så jag gick och la mig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0