23 december 2009

Nu har jag sprungit runt i vår lägenhet
i över en timma och plockat på alla
dessa jävla prylar som ligger överallt.
jag blev lagom förvånad över att det
faktiskt mest var mina papper som låg
och skräpade överallt... ajabaja!

Louise sa till mig att jag inte skulle
städa igen eftersom att jag var den
som dammsög förra veckan..
Menvafan, om ingen annan får knäpp
på att det är stökigt så får väl
jag få det .. och då plocka undan.
Nu ser här i alla fall skapligt ut igen! :)
Fast det ligger några jävla dammråttor
i alla hörn så jag sätter pindarna på
att dammsuga i morgon när de är
lediga och jag jobbar!

sen en sak till ...
varför är min reklam på spotiy på
fucking franska?
Jag förstår inte ... det är äckligt jobbigt
och störande!

puss och kram alla ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0