23 augusti 2009

I natt är min första natt ever som jag inte har
sovplats för natten .. men det är lugnt.
Vi chillade på Malmö central och sedan tog vi
det första tåget hem till helsingborg :)

Min kväll respektive natt var underbar..
om man bortser från att jag däckade och spydde.
men vafan, jag tål inte så mkt och korkad
som jag är så struntade jag i att äta med.
Menja ... det var iaf pinsamt :/

igår träffade jag nog några av de absolut finaste
människor jag någonsin träffat.
Hur kan man vara så lycklig?
Hur kan man bara vara och älska livet så mkt?
Det är ett litet frågetecken för mig.

Förresten blev jag tydligen paxad.
Catti kom med världens flin på läpparna efter
att hon och Pierre hade stått och pratat en stund.
Sen sa hon att redan på stortorget i fredag
när de först såg oss så paxade han mig.
Det tycker jag är roligt och  konstigt nog så är
den bekräftelsen jag fick genom paxen den mest
älskvärda bekräftelsen man kan få.
En okänd människa ser mig.. bara att se mig,
någon såg mig.

Sen frågade han Catti om jag tyckte han va snygg.
Catti svarade genom att inte svara och då skrattade han.
Sen somnade han, kej ... kanske inte så snabbt.
Men det var mysigt. 
 
Vafan .. åhe.. mjääh!

Faktum är att jakten är den roliga,
men inte den omöjliga jakten.
Jag var mig själv och fick massa fina kramar
och jag fick klia honom på ryggen tills han somnade.
Å när vi sa hejdå sa han "vi ses på nästa äventyr"
sen kom jag på att om jag inte gjorde något skulle
jag undra varför jag inte gjorde det..
nu undrar jag tvärtom .. varför gjorde jag något..
Men hellre som det är nu än som det kunde varit.

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: catti

haha awwwww! sa han de :D ? aaaaaaaaaaww hihihihi :D äsch de va bra att du gjorde de. bättre gjort än ogjort i MÅÅÅNGA lägen :D

2009-08-23 @ 15:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0