15 juli 2008

Om en vecka sitter jag i Norrtuna
och är social med farmor och farfar.
Hoppas bara att det blir bra väder,
annars suger det hårt att sitta
mitt ute på landet utan någonting. 
Om vädret är bra kan jag iaf promenera
ner till sjön och mysa till det där. 

Sen bär det av mot Stockholm.
Det ska bli skoj! 
Och jag och Catti ska gå second hand runda.
Snacka om att jag ska fynda,
hoppas jag ... ^^ 

Sen efter Sthlm blir det Göteborg 
och mina favoritkillar.
Det blir några sköna dagar i goa götet. 
Sen ska jag hem och ladda för skitskolan. 

Idag har jag varit hemma hos Gabbe
och sen övningskörde jag med mamma en stund.
Det gick ganska okej men långt ifrån bra.

Min mage dödar mig
om det inte går över snart så
strejkar jag från livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0