19 december 2008

klockan är nu 23:55 och jag sitter och
väntar på att Gabbe ska ringa och
säga att "nu kommer jag till dig"

Min kväll har varit en jättebra kväll.
Fast först så var jag ledsen ...
det får man lov att vara ibland (:
Men iaf, kl sex tog mötte jag Amanda
på bussen påväg ner till knutan.
Vi gick lucia på odd fellows, eller va de nu hette ^^
iaf, ett gäng smygsnuskiga gubbar x))
"hoppas jag kommer olägligt"
Jaja, vi fick iaf 220 kr var och såhär
i julklappstider så är det ju absolut ingeting
man tackar nej till (:

72 spänn gick iaf till ett glas vin.
Jag, Amanda och Karolin gick
till Bara Vara och drack ett glas vin var,
fast Amanda drack cider (hon var mer ekonomisk)
Vi satt nog där i uppåt en och en halv timma
och bara pratade om en massa nonsens.
Min tomma mage och mitt låga blodsocker
gjorde att alkoholen gick rätt upp i skallen
på mig, men de andra led av samma problem
så jag behövde inte känna mig ensam.

I vilket fall som helst, min kväll har varit
galet trevlig och nu väntar jag bara på
att min bajs ska ringa så vi kan
krypa ner i min säng och nanna.

Gonatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0