24 augusti 2008

Hej,
skolan har börjat och det känns förvånansvärt bra!
På tisdag ska jag på min första teorilektion
och på torsdag börjar solosången igen!

I fredags turade jag med Jenny,
Simon, Erika, Catti, Asse, Johanna
och TEO ... kvällens huvudperson.
Han fyllde myndig och fuller bidde han :D
Hade sjukt trevligt. Jag och Johanna byggde broar
med gifta danskar och fick gratis drinkar! haha!
Den ena dansken tyckte jag var förnuftig som kunde
tacka nej till cigg ^^
Vid elva-tolv tiden så gick vi av båten och begav
oss hem till Johanna.
Där satt vi bara och snackade och hade det chill.
Tog bussen hem vid halv två (tror jag)
En spontan och alldels perfekt kväll :) 
Tack! 



Denna bilden får symbolisera min lördagskväll
tack älskling för att du är du!  (=
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0