7 oktober 2014

Jag är så trött.. och hur mycket jag än vilar så blir jag inte pigg.
För tre veckor sedan fick jag halsfluss, efter ungefär en veckas förkyldning.
Vid påbörjar antibiotikakur började jag må bra, men så fort jag avslutade kuren
började halsen göra ont och bara någon dag senare var jag stenförkyld igen.
Jag har i morgon dragits med min nya förkylning i en vecka.
Det ger sig liksom inte och nu känns det som att jag är påväg
att dra på mig en bihåleinflammation - men efter att ha letat i mitt lilla apotek i badrummet
så hittade jag Rinexin som jag har kvar sen gammalt.
Tur för mig så har de inte gått ut heller!
Så nu påbörjar jag en karta Rinexin och hoppas på att min täppta näsa
snart blir riktigt o-täppt!

Jag har haft VFU i fyra och en halv vecka..
under den tiden har jag varit sjuk ungefär fyra veckor.
GO SOPHIE.
 
bit ihop ba!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0