29 april 2014

Kvalborg.
Dagen efter Skvalborg,
dagen innan Valborg och
två dagar innan Finalborg.
Det visste ni inte va.
 
Ikväll förväntas jag ha trevligt.
Jag känner inte ett dugg för att ha trevligt.
Helst av allt vill jag bara äta min påse
cheez ballz och gråta riktigt mycket till en sorlig film. 
 
Idag är en låg dag.
Jag har lagt på ungefär 7kg smink
i mitt ansikte men det gör ju ingen lyckligare.
Kanske att jag kan lura några människor
att tro att jag mår bra ..
Kanske att jag kan lura några människor att jag är snygg.
Alternativt att jag inte lyckas lura någon.
 
När konserten är slut ikväll ska jag gå raka vägen hem.
Jag och alla mina 7kg smink.
På vägen hem ska jag undvika att bli våldtagen.
Det blir nog en utmaning såhär i Uppsalas jävla valborgsfirande.
Är säkert en hel del fulla män, som inte kan hantera spriten, ute.
Att dom inte vet bättre och håller sig inne dagar som dessa.
De borde verkligen inte vara ute när det finns risk för dem att våldta.
Jag kan bli så frustrerad.
Männen i vårt samhälle måste lära sig att ta lite ansvar. 
De kan inte gå ute ensamma när de vet att det kan finnas en risk att de 
kommer utföra en våldtäkt. 
Det är skamligt att män väljer att gå ensamma på kvällarna. 
Fulla män borde alltid ha sällskap av någon, för
då borde ju risken för att de ska våldta minska?
Sen tycker jag att de har ett ansvar,
om de vet att risken för att vålda finns så borde de
verkligen inte ta kontakt med kvinnor och absolut inte titta på dem.
jag skäms fan för att leva i det här jävla patriarkatet!
 
JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I MIN MAGE OCH
JAG VILL FAN INTE VARA KVINNA.
JAG VILL INTE VARA MAN HELLER FÖR DEN DELEN.
MÄN ÄR ÄCKLIGA VARELSER SOM FÖRSTÖR
MINA DRÖMMAR.
 
fitta och jävla kukhelveten.
 
 
 
TACK Å HEJ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0