29 oktober 2013

igår var jag så glad.
jag var så glad för att jag skulle ha varit
ångestfri en hel vecka idag.
när jag gick och la mig hade jag svårt
att somna och som pricken över i:et
så började trycket över bröstet..
jag blir aldrig rädd när det trycker..
då har jag nog större probem med att
det svider samtidigt.
jag sov i alla fall väldigt bra och det 
är ju alltid något. 
jag har monstertenta på måndag
så jag satte klockan för att komma upp i tid.
kom igång bra med pluggandet men så kom den,
ångesten.
och den höll i sig.
i flera timmar höll den i sig.
så pass att jag under dissekeringen
(laborationen i skolan)
började gråta när det blev för äckligt.
Vår labledare tittade orligt på mig och
frågade om jag var okej
och jag skrattade fram att det var jag visst.
 
idag har inte varit en bra dag
men det har absolut inte varit en dålig dag heller.
 
jag blev sur på simon idag.
antagligen så är det han som får
ta del av min stress och ångest
när den ligger på eftersom att
det är honom jag har mest kontakt med
om dagarna.
det är som att det står skrivet någonstans
att när jag har ångestdagar så ska jag
bli sur också.
 
som sagt.
idag har inte varit en bra dag
men det har absolut inte
varit en dålig dag heller!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0