6 mars 2012



Klockan är halv tolv och jag har gjort ungefär
ingenting hittills under dagen.
Satte klockan på halv åtta i hopp om att orka
cykla till gymmet och köra mitt pass
men icke.
blir flexpass ikväll istället!

Vaknade klockan tio och gick direkt till tvättstugan
för att förvandla smutsiga kläder till rena kläder.
Just nu hänger det på tork..

Idag är det "börja plugga inför tenta"-plugg!
Fast jag måte först läsa det som ska läsas inför
morgondagens seminarium.

Igår solade jag!
Jag fick massa massa fräknar.
Jag ska sola idag igen.. men jag måste vänta till solen
kikar in i mitt rum så jag kan öppna mitt fönster.
jag ska helt enkelt vårsola mig.
fast först ska jag hämta tvätten...

puss!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0