8 februari 2012

två dagar i skidskolan.
träningsvärk i kroppen.

jag har inte haft en enda
känning i kroppen efter att ha
åkt på egen hand under säsongen
men efter en dag i skidskolan
värker knä och rygg...
träningsvärken sitter framförallt
i mina vader och armarna har fått
sig en dust de med.
men det är ju helt sanslöst
vad barn är goa att ha att göra med.
jag kunde inte avslutat dagen i skidskolan
bättre än vad jag gjorde idag.
snökrig.. barnen älskade det och
alla gick därifrån med ett leende.

nu har jag ont i magen och
tinitussen tjuter värre än vanligt.
hoppas kunna sova gott i alla fall.

wictor har eftermiddagspass i morgon,
ska bli mysigt att få vakna med hnm
vid sidan om mig i morgon..
skönt att veta att det inte finns ngn stress
att gå upp.

jag trivs!


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0