4 september 2011

jag förtjänar verkligen inte att vara förkyld.
jag förtjänar inte att ha hemsk huvudvärk,
äcklig snorig näsa och ont i halsen!
jag har varit så duktig, gått hem i tid.
inte druckit någon jävla alkohol.
det känns tråkigt.

gick upp å snöt mig i morsen.
MMM.. gult snoor!
nu fick ni veta det, vare sig  ni ville eller inte!

erik var uppe och kom ut från sitt rum
"gomorgon"  sa han och säg oförskämmt pigg ut
med tanke på att han festat hela natten.
mhm.. orättvist.
när jag svarade "godmorgon"
så insåg jag att det lät som att jag hade haft
en stenhård festnatt.
men icke. det var bara förkylningen!
erik medgav att jag inte lät speciellt pigg.

jäävla bajs!

ikväll ska jag iaf ha middag och jag har redan
börjat med efterrätten, chokladmousse!
den står just nu i kylen och stelnar till sig.
glömde ju naturligtvis köpa grädde
så jag får bort till ica sen igen.
å sen köpte jag blåbär som vi ska ha till moussen.
MUMS! 

min litteratur har inte kommit än heller
så jag kan inte plugga.
det suger stenhårt.
med en tenta den 16 så hade jag verkligen
velat kunna plugga en del idag.
men det är bara att vänta tills måndag.
nästa vecka går jag i skolan EN dag.
en enda jävla föreläsning.
det känns som att det är nackdelen med
att läsa en kurs i taget. ..
det kommer bli lite mer lite mindre
beroende på vecka.

om jag skulle ta och kika på en film och
dricka en kopp te?
låter lockande!



puss ;*


ps. hatar att ha min pojkvän i norge,
denna helgen hade han gjort sig
mycket bättre i uppsala faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0