24 mars 2011

nu är det ca 2 månader kvar tills jag blir 21.
21.. det börjar kännas som väldigt många år.
Jag vill inte bli mycket äldre nu faktiskt.
Efter att jag fyllt 23 ska jag fortsätta fylla 23 resten av livet.
Mina barnbarn kanske komm undra varför dom
ska fira mormor/farmors 23 årsdag.. men så får det bli!

gjorde chokladbollar idag, mums för magen..
pruttigt värre för magen.

Nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen
och blädra lite i min tidning.
i morgon är det jobb, skidskola.
Usch vad det inte känns bra att jag ska åka hem snart.
Varför kan det inte vara vinter i Branäs alltid?
Jag kan väl ha skidskola på sommaren också kanske?
Äeh... jag får börja plugga å hoppas på att det kan
leda till att jag kan få ett heltidsjobb året om.



puss!!  ;*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag känner mig också gammal...

2011-03-25 @ 23:14:19
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0