20 augusti 2011



ja, såhär ser det ut.. mitt rum i flogsta.
Måste säga att jag är nöjd,
jag tycker att det blev fin, här är fint.
Lägenheten är lagom, lagom stor
med lagom mycket grejer..
möjligtvis för mycket av gammal reklam
som ligger i stora högar.. men det gör inget.
Chelsea är söt, vi hann inte prata så mycket igår.
Hennes pojkvän kom hit å jag var ute och åt
med mamma och pappa. Men det lilla jag fick pratat
med henne så fick jag ett bra intryck.
Digger däremot skrämde mig när jag skällde.
likadant när han kom ut ur rummet,
han ser lite farlig ut.. men han är väldigt snäll!
det här kommer bli bra, det känner jag!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

massa mysigt! jag ser fram emot att få komma dit :)

2011-08-20 @ 19:24:36
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0