3 juni 2010

Mamma ringde mig å bad mig komma ner
till knutan och hämta henne när hon kom in med tåget.
Väl där fick jag stå och vänta en liten stund.
Tittade på allt folk som rörde sig..
la speciellt märke till ett par.
Det kom en tjej i vitt ut från knutpunkten,
hon ler stort och springer rakt mot en kille i svart.
Dom omfamnar varandra och pussas..
det såg ut som att det var längesedan de träffades,
å dom såg så sjukt kära ut.
Det var fint att titta på dom,
hur de höll om varandra, tittade på varandra.
Å naturligtvis gick mina tankar till Wictor.
Bara fem dagar kvar nu.. knappt!

När vi sen körde hem jag och mamma
körde vi förbi Amanda, som kom hem från Australien igår!
Jag blev så glad när jag såg henne så jag
bara stannade bilen rätt upp och ner och gick ur
bilen och kramade om henne.
Helt jävla jättebra!
Det ska bli skönt att få umgås med henne i sommar.

Å Madde flyttar hem till Helsingborg i sommar,
då lär det nog bli en och annan promenad.
och en tur till börkered i sommar!

Sen kommer min kärlek hem.
Fan vad jag mår bra!

fem dagar,

;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0