21 januari 2010

idag fick jag en snyting av en gäst..
det var givetvis en olyckshändelse,
men hon nitade mig ganska bra över näsan.
Det är bara att le och låssas som ingenting.

Det blir lite lätt ensamt att stå en Ovansjö,
visst, det kommer en del folk..
men det är inte samma sak som att stå i
Loliften med någon gullig kollega vid sidan om!

Sen tänkte jag liva upp stämningen för
både mig och Anna som stod en lift bort.
Men eftersom att Anna satt djupt försjunken
i sitt korsord .. eller om hon sov? så missade
hon att jag jävlades med henne.
Upptäckte nämligen att det gick att nödstoppa
hennes lift ifrån mitt lifthus, så jag stannade
liften... väntade på "skoter på toppen, kom"
men det kom aldrig något sånt!
Tråkmaja! Så då fick jag ju starta hennes lift igen.
opperation busa misslyckad! 

Om en dryg timma ska jag köra och hämta
de andra. Nu när vi bara har två bilar krävs
det lite planering för att få ihop samåkandet.
Men än så länge tycker jag nog att det fungerar! 

Snart kommer mina föräldrar hit! 
Jag längtar lite tills de kommer faktiskt.

Ahja, 
puss å kram!  ;*  


Kommentarer
Postat av: Susanne

Längtar du efter oss eller alla saker vi ska ha med oss :-)?

2010-01-21 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0