1 januari 2010

När jag vaknade för en stund sedan
så var det inte bara bakfylla som
dunkade i huvudet på mig..
Texten till Timbuktus The botten is nådd
rullade också ...

Vill härifrån och försvinner
Ut i en bakfylla blandad med
ångest jag säger samma sak
för sextusenandrade gången
Jag ska aldrig mer göra
så jag känner så här
Det kvittar vilken fest det är,
hur många jag känner där
Jag svär om jag bara kan klara
idag ska jag ta mej i kragen
och vara så glad

Jävlahelvetersskitbögmög
GAAAAAAH!
jag har ont i min rygg,
jävla gustav.
Jag är arg,
näst intill heligt förbannad.
Jag fattar ingenting.
Helst av allt vill jag bara gråta
och skrika rakt ut, skrika
tills min ångest bara försvinner.

JAG ÄR SÅ JÄVLA BAKFULL.
vad har jag gjort...

Så jävla ovärt, och den den där
andra nöten som bara ueh!

Philip sa igår när vi kom hem,
"ja, du har ju något som killar gillar...
frågan är bara vadfan det är"

Sen sa han också att han lovade
att inte vara ironisk över det
som hände igår... till och med
han har en spärr, å det är bra! 

Jag ska faktiskt ta och fotografera
hur vår lägenhet ser ut dagen 
efter en middag för elva pers. 
Kanske lägger upp en bild,
då kanske ni verkligen förstår
att jag helst vill dö.
Jo, dö.. det vore ju inte helt fel!

Strömmen gick hela tiden igår,
Så ett tag satt vi i mörkret och åt.
Vi hade tur, för när strömmen gick
så fungerade spis, kyl och frys fortfarande. 

För tiden skuttar fram, å vi vet att
kan kännas tungt som fan, så ni ser att
man måste ta det lungt ibland, å ni vet att
annars sjunker man, så vi ser att
ta det lungt ibland 
 
Timbuktu är rätt bra.
Jag ska nog gifta mig med honom,

SO LONG SUCKERS,   

Kommentarer
Postat av: tiin

fanns det känns bättre sen. helt sjukt när bakfyllan är över så bli man genast klokare. true story :):):):)

2010-01-01 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0