16 februari 2010

idag har varit en lång dag,
klockan åtta åt jag frulle på brants
och klockan åtta kom jag hem
till lägenheten igen ...
snowracerkvällen vad lugn
men där var någon som visst
tog min absolut sista energi från mig.

Förresten så brände jag mig igår..
på smör!  så idag berättade jag det
för pistör jonas (som annars är brandman
jonas) då sa han jag får se,
så visade jag honom å så ställde han
en massa frågor.. sen berömde han mig
för att jag hade kylt ner det och smort in med
aloe vera salva, han tyckte till och med
att jag kunde ta hans pistörjobb idag så kunde
han ta mina skidlärarlektioner .. fast
han ångrade sig sen,  tråkigt värre!

jag har en grej till!
Jag fick mens idag å det var lite oplanerat
därför hade jag inte någonting med mig..
som tur är har vi livs så jag gick dit
å köpte dubbelpack OB och ett minipack trosskydd,
med personalrabatt blev det 80 kr!
ÄR INTE DET ÄCKLIGT DYRT?!
Jag hatar att vara kvinna å mensig.
Det kostar så mycket pengar! :(

nä, nu vinner nog snart en svensk...
louise mår dåligt å måste sova
så medan de andra väsnas så ber jag dem
vara tysta så de inte väcker louise.
Philip varnade för skrik, jag varnade honom
för samma sak.. låt louise sova, hon mår dåligt!

Ahja, natti natti ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0