19 augusti 2010

Vet ni att blåmusslor ser ut som vaginor?
Faktiskt..
Mina händer stinker skaldjur eftersom att
det var jag som fick pilla blåmusslorna och
skala räkorna, å jag som älskar fisklukt.
Men åter till det där med blåmusslan.
Willie sa att jag skulle pela bort skägget
på musslorna... för den fick absoluut inte vara med!
å när jag stod där och tittade på mina musslor
så har mussan precis som det kvinnliga könsorganet
inre och yttre blygdläppar.
å när man drog bort "skägget"  blev där ett hål också.
strålande.
äckligt såg det ut iaf.
tur man inte är homosexuell..
fast å andra sidan så är inte killars könsorgan mycket mer
lockande att titta på.


Könsorgan är intressant,
men det ser ganska äckligt ut.

nog snackat för idag.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0