2 april 2010

Wictor åker till Thiland
å jag till Helsingborg.
Men jag antar att det är
en del av det hela.

Kina har lämnat Branäs
för Grekland nu..
Oscar var ledsen idag.
Hela hans kroppshållning
sa att han inte mådde bra.
Han sa att han var ledsen.
När jag kom in i matsalen
stirrade han tomt framför sig.
Jag gick fram till honom och
kramade om honom med
så mycket kärlek jag kunde.

Det är inte helt enkelt att bli kär,
men här har vi lyckats..
jag skulle ljuga om jag sa att
jag kommer klara mig fint ändå.
för jag kommer inte klara mig fint,
möjligtvis klara mig.. men inte mer

underbara fina
jag har i alla fall
haft snart tre månader
som har varit bland
de bästa i mitt liv..
tack! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0