19 juli 2009

fler småkukar åt folket!

Min helg har varit superbra.
Utgången i fredags var mer eller mindre
totalt flippad - men jag gillart ;)
Först blev det förferre hos mig,
jag blandade underbara drinkar till min och Linnea!
Sen tog vi oss ner i stan,
 till GP och därefter tapas.
det blev en hel del dricka för mig
men det var chill det också ;D
sen till tivvan... träffade trevliga göteborgare
och sen blev det efterfest hos dem på pålsjö östra.
halv fem bagav vi oss hem till mig, jag, linnea och katarina.
Sen var det sängen som gällde.

Lördagen var minnst sagt intressant.
isak har fyllt 7 år och det skulle ju firas.
släktkalas i furulund.
min morbror konstaterade iaf att jag nog fortfarande inte var nykter.
mycket möjligt att det var med sanningen överrensstämmande.

idag blev det lunch med sarah.
det var jättemysigt!
dåligt av mig att inte höra av mig oftar.
dock har hon nog inte tid oftare eftersom
att hon jobbar mest hela tiden.

Over and out!
puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0