24 augusti 2009

Hejbajs.

Mitt humör är så skumt.
men å andra sidan så kanske det inte
är speciellt konstigt .. pft.

Nyss var jag arg, sen började jag gråta
och nu sitter jag med gråten i halsen
och sjunger fruktansvärt dåligt.

idag har jag gjort halkan.
det var roligtroligt.
fick hänga uppochner i en bil,
ja ... det var ganska hemskt.
tänk att inte fnitta när bilen ligger uppochner.
fyfan, obehagskänslor utav bara tanken.

Jag är iaf redo för det där jävla körkortet nu
å nu vill jag ha det.. sen ska jag försöka få
mamma och pappa att köpa en toyota,
för det vill jag .. vi kan ju säga att bilen är mammas,
då borde det gå :D

mahaha, å en sak till bara.
jag ÄR lycklig, så fuck allt och alla
som inte tycker om mig.

puss på pannan ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0