16 december 2008

nu sitter jag hemma i soffan och
jag läste nyss min skolmejl.
Jag är arg!  Hur kan människor vara
så elaka att de utsätter en annan
människa för trackaserier och
dessutom skapar ett rykte som tar
fart så pass att polisen bli inkopplad?
Jag sa det redan igår när jag satt
och var rätt på grund av ryktet,
tänk om det är mobbarna som har hittat
på detta bara för att vara elaka.
Faktum är att jag nästan tycker att hon
skulle kunna få skjuta lite på mobbarna.
ja, inte så att de dör men helt klart så att
de blir ordentligt skadade.
Sikta på axeln eller på knäskålarn.
Hoppas de som mobbar den här tjejen
åker på storstryk av polisen.
Tjejen i fråga är skum och det är fakta,
det gjorde väl att det var lättare att sprida
ryktet ... folk kunde tro på det, hon har ju vapenlicens.

Jag är hemma för att jag blev rädd,
jag skakade i hela kroppen.
Föräldrar har sagt till deras barn att stanna hemma
åh så ledsen jag blir.

hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0