17 augusti 2008

Var i Malmö i fredags och såg Soko
och Billie the vision and the dancers.
Såg billie på hultan så där var det inget nytt,
förutom att jag kunde deras låtar den här gången.
Soko var speciell, väldigt speciell.
Men på något vis så gillade jag henne skarpt ändå.
Jag pendlade mellan ett stort leende och
en tappad haka under hela hennes framförande.
Surar lite på mig själv för att jag inte tog
med min kamera ;(

I morgon ska jag till Malmö igen,
denna gången för att se Miss Li.
Korkad som jag är missade jag henne på Hultan.
Dummadummamig!
Men jag har iaf turen att kunna se henne i mrgn.

På fredag börjar jag skolan ...
faktiskt så ska det blir lite skönt,
komma in i rutiner igen. Det som framförallt
kmr att kännas bra är att komma igång
med både kör- och teorilektionerna
och att få sjunga igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0