23 januari 2014

 
Det händer inte speciellt mycket just nu, men det som händer är väldigt bra!
Jag har gått med i en kör, en gospelkör. 100% mitt val och något jag ville göra.
Skolan har kommit igång och jag har ägnat dagen åt lgr80 och lgr11.. 
Camilla har fyllt år så i morgon ska Tove, Camilla och jag gå ut och äta och dricka vin.
Jag maratonpratar i telefon och på skype. Jag tar vara på det jag anser vara viktigt.
Min mamma kommer och hälsar på mig nästa helg och denna helgen ska jag passa barn.
Som sagt, det händer inte speciellt mycket - men det som händer, det är fan bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Jag tycker att du har en hel del att göra. Även om man inte tycker att det händer något. Så visst gör det de. Gå med i en kör måste vara roligt jag tycker du har gjort bra val. Och det är ditt val Kram

2014-01-25 @ 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0