3 oktober 2013

Jag vet inte hur man gör det här.
Hur funkar det här.
Vara ensam.
Jag orkar inte det här.
Det är svårt.
Jag saknar min familj.
Hur beter man sig ensam?
Jag är trött,
jag sitter och gråter och
det trycker över bröstet. 
det trycker från halsen,
i halsen,
och ner i bröstet.
specifikt i mitten.
trycker är koncentrerat i mitten.
långa djupa andetag.
jag orkar inte,
jag fixar det inte.
jag vet inte hur man ska bete sig.
stress brukar resultera i gråt för mig.
men vad har jag att vara stressad över?
jag är inte stressad,
jag kan inte vara stressad?
kurslitteratur,
grupparbete,
naturruta,
lab-rapport.
det är fånigt så lite det är att göra.
 
det som kan lösa sig,
det löser sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0