9 maj 2013

Vaknade 06.12 första gången i morse.
Det värsta var att jag kände mig utvilad.
Bestämde mig hur som helst för att sova vidare.
07.20 tittade jag på klockan nästa gång,
men eftersom att jag är "ledig"  idag så kändes det
bara onödigt att gå upp då.
Vaknade 08.40 och bestämde mig för att det var
dags att gå upp.
Jag har massor plugg att ta tag i idag men
jag hittar inte min motivation..
Jag känner mig rastlös och det är ingen bra känsla
att sätta sig och försöka fokusera med.
Jag har sorterat alla mina papper och nu ska jag
tvinga mig själv att öpnna mina dokumet på datorn.
Läsa igen, skriva till och läsa igen.
För jag måste bli klar denna veckan,
vilket jag tror att jag kommer bli.. med god mått faktiskt,
kanske är det därför jag inte riktigt känner mig motiverad?
Mycket te och vaniljgifflar får bli min motivation idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0