9 september 2012

Till att börja med!
 
JAA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEEVA!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS
BÄSTA MORMOR!
 
Helgens utgång resulerade i en mindre muskelbristning.
Hoppas att jag såg ungefär lika grasiös som hon på bilden,
annars har jag helt ont i onödan..
Har iaf världens bästa lägenhetskompisar.
Erik kom in med vatten och pamol till mig på morgonen
och en stund senare kom Alex in till mig med bruch.
Jag klagar inte!
 
Nu ska jag återgå till min examinationsuppgift.
 
 
Puss ;*
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack så mycket jag har ju världens bästa barnbarn så det är inte svårt att vara mormor och farmor hoppas du får en trevlig kväll. Jag ringer dig i veckan Kram

2012-09-09 @ 18:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0