3 september 2012

Hej!
 
Jag har lägtar efter idag i en hel vecka nästan.
Å egentligen inte för att jag började skolan idag
utan för att idag ska jag ringa Wictor!
Jag har väntat sex jävla dagar på att få prata med honom.
Häromdagen kunde jag inte låta bli så jag skickade sms till hnm.
Men naturligtvis, precis som väntat, så fick jag inget svar.
Men idag - ikväll - ska jag ringa honom.
Det blir billigare om jag ringer så därför får det bli så.
 
Som ni ser på bilden börjar kurslitteraturen inför hösten ordna upp sig.
Fattas lite bara, har en del på datorn och tre böcker påväg hem.
Så det blir till att skriva ut lite till.. men sen verkar det som
att det bara är till att börja läsa.
Det är så sjukt mkt jobbigare att få rätt och skaffa sig all litteratur
än att läsa och plugga in den.
 
Vi har tydligen lite skönlitteratur att läsa också,
så den måste jag också införskaffa.
Hoppas kunna låna på biblioteket eller köpa begagnat!
Blir billigare så!
 
 
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0