21 maj 2012

Mina senaste dagar har bestått utav löpning och solsken.
Jag är så nöjd med mig själv för tillfället.
Jag vet att vi svenskar inte säger sånt men
jag tycker att jag är bra och duktig just nu!
På något vis har jag lyckats få rutin och disiplin på saker och ting.
Jag pluggar bra och har kommit igång med träning ordentligt.
Jag mår väldigt bra, är glad och min kropp mår bra.
Jag märker skillnad på mitt humör och uthållighet..

Från att ha tyckt att ansträningen som krävs för att 
gå ut och röra på sig har känns som ett skott i pannan
så går jag nu ut och springer med lätthet. 
Delvis beror det på att det är vår och att det är ljusare ute
men det beror också mycket på mig. 
Idag överträffade jag mig själv, precis som i lördags. 
Har utökat rundan med drygt en km och springer 
snabbare och lättare. Idag sprang jag 5km under 
halvtimmen vilket var ett mål! 
Nästa mål blir att utöka rundan och orka springa hela varvet.
Efter det blir målet en rimlig tid och så om igen! 

Om knappt två veckor flyttar jag hem till Hbg och
jag längtar som en dåre dit. 
Det händer väldigt mkt just nu men jag försöker
hålla min disiplin och prioriera mina måsten. 
Sen ska jag ha sommar och tillverka väskor
så att det skriker om det! 

här är några bilder från de senaste dagarna,  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0