27 mars 2012



Jag är så stolt över att jag lyckats få fina naglar.
Alla naglar är jämnlånga och jättefina.
hoppas så jag dör att dom är lika fina på lördag
när jag ska på våryran!

i morgon ska jag träna med camilla, ska bli skoj!
på torsdag ska camilla och jag göra stan på förmiddagen,
efter det ska vi plugga och umgås.
på fredag är det 100% tentaplugg fram till kl
fem för då ska jag ta mig till Ella och Carl.
Lördag ska camilla och jag göra oss fina inför våryran tsm
sen blir det våryra och toalettbesök efter schema.
söndag pluggapluggaplugga
måndag TENTA,
tisdag pluggapluggaplugga
onsdag TENTA - efter det gör jag min sista resa till
branäs för den här säsongen (SKÖÖÖÖNT) 

nu ska jag krypa ner i sängen och
drömma om engelsk grammatik.
typ zero plural och clause elements..

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0