5 februari 2012

jag ska resa långt i morgon,
det är så satans tråkigt att resa.
framförallt ensam.
någon som har lust att sällskapa?
det är tråkigt nu.
jag är nervös i min mage.
fjärilar typ.
Wictor rockar min värld.
min alldeles egna skrutt!
faktiskt så är det så att jag
älskar honom så mycket att
mitt hjärta tar ett extra skutt ibland.
det är det som får mig att vilja göra
skiiittråkiga resor.
för målet är det bästa av världar.
jag vill se norrsken.
jag vill ha sex under norrsken.
får man lov att vilja det ..?
jag vill det i alla fall..
jag är förkyld och kommer
nysa framförvarande passagerare
på tåget och bussen alldeles blöt
i nacken. undrar just vem dem lyckliga är!
sen är det så att jag längtar efter mina glasögon.
jag tänker mig att jag kommer vara fantastiskt
duktig och ha dem på mig varje gång jag ska
läsa något eller sitta vid datorn.
när jag ska skriva längre sms på mobilen,
när jag .. nä, det kommer jag inte.
för jag ser, faktum är att jag ser BRA..
översynt, ja.. lite översynt bara.
nackdelen är att det orsakar huvudvärk att se
så bra som jag gör.
jag läser små texter skitbra på långt avstånd. 
jag vill liksom inte riktigt bruka allvar. 
kristin har skaffat gymkort och vill träna med mig. 
jag blev glad! 
jag vill träna med henne också, 
tror att vi skulle kunna träna riktigt bra tillsammans. 
camilla har träningskort och vi ska träna tillsammans. 
dock blir det 10kort på två olika gym.
oekonomiskt?  ja, men jag får variation.. 
å olika människor som motiverar mig på olika sätt. 
alltså, det blir skiitbra! 
jag borde sova. 
sova bort min snuva, min huvudvärk.. mitt halsont. 
kan jag drömma på engelska? 
man säger att om man tänker stenhårt på en färg
innan man somnar så kommer man drömma i den färgen. 
så ikväll tänker ALLA på rosa så får vi 
se vems drömmar som var rosast? nä - mest rosa! 
så om jag tänker engelska tankar 
borde jag inte kunna drömma på engelska? 
joho. 
jag ska försöka. i will try. 

puss!!! ;*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0