15 februari 2012

Tittade just igenom uppgiften som du skickade i förmiddags och den såg 
bra ut - mer än godkänd - så det är inga problem för din del

å så lättad och glad jag blev!
tittade igenom min text och tänkte
"fan- jag får ta ett ig"
men icke! det gick bra denna gången också.
det stärker mitt självförtroende
något sjukt! nu ska jag bara samla
mod och självförtroende nog att
kunna delta aktivt på lektionerna.
men det ska nog gå, bara jag läser
det vi ska ha läst till seminariumen..
mina glasögon och jag är inte riktigt vänner än..
men vi jobbar på det och det känns bra.
skulle gissa att när februari är slut
så kommer vi vara bundisar!
herregud, halva februari har gått.
snart väntar sommar i HBG.
jag mår bra
men jag saknar Wictor.
å det kommer jag få göra många gånger.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0