13 februari 2012



sådär.. ännu en vecka i branäs flög förbi!
känns helt märkligt att vara hemma i Uppsala.
Det första jag tänkte på när jag gick av tåget
var hur gärna jag ville åka hem till Helsingborg.
Det blev nästan snudd på jobbig hemlängtan.
När jag kom till Uppsala gick jag direkt till synoptik
för att hämta ut mina glasögon.
de sitter på näsan nu, men jag vet inte.. jag måste
säga att jag blir mest yr av att använda dem än så länge.
men jag vänjer mig väl..
kommer jag att sluta se bågen eller kommer
det alltid kännas som att titta ut genom att pyttelitet fönster?
Denna veckan kommer gå fort ..
det ska pluggas, sjungas, gå till kiropraktor och jobbas lite.
awh.. borde handla mat också.
tomttomttomt i kylen liksom.

puss! ;*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Massa snyggt

jag tror du vänjer dig

åtminstonde vänjer du

dig av med huvudvärken!

(nu gick det) :*

2012-02-13 @ 19:12:16
URL: http://strangenea.blogspot.com
Postat av: Mormor

Du kommer att vänja dig när jag köpte mina nya bågar så tyckte jag ochså att jag såg bågen det är helt borta nu.Du är jättefin i bågen klär dig. Använd dom när du behöver dom du kommer att vänja dig och inte bli yr så småningom Kram

2012-02-13 @ 20:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0