19 april 2012

Idag är jag glad.
Idag har liksom varit en jäkla bra dag.
Jag har gjort både måsten och må bra saker.
Började dagen med att träffa Anna och Wenke
på skolan för att hämta ut våra tentor (G)
sen cyklade vi ner till stan och lånade barnböcker.
Efter det cyklade jag hem och tvättade. Medan jag
väntade på min tvätt så såg jag till att prata lite i telefon
med både mamma, catti och wictor.
sen tog jag tag i min själv och läste och antecknade.
Sen vipps så sov jag, vet inte hur det gick till riktigt..
Klockan sex mötte jag upp Josse och Tove utanför ica.
Vi handlade mat som vi lagade hemma hos mig.
Sen utförde vi vårt mission och anmälde oss till
BLODOMLOPPET.  Blir fem km denna gången.
Kanske kan öka till nästa år?
Sen tittade vi på två avsnitt av I Anneli.
Nu sitter jag här och borde sova.
Ska vara barnvakt halv nio till elva i morgon förmiddag.

Har fått jättebra respons på väskan jag gjorde
och fick väl egentligen mer eller mindre en beställning idag.
Så jag är gladglad!



PUSS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0