17 maj 2011

DET KLIAR, DET KLIAR, DET KLIIIAR!!
Men, det är bara att stå ut och hoppas
att distriktssköterskans mirakelkortisonsalva hjälper.
har fått en fint inlindad arm.. för att salvan ska hållas
på plats och ta bort mitt jävla märke.
dom trodde att det var något slags bett..
å när dom frågade vad jag gjort i helgen sa
jag att jag inte gjort mkt, inte varit ute i naturen..
MEEN, det har jag ju visst det!
För jag var ju ute och sprang, dock med långarmad tröja.
Så det kanske trots allt är ett bett?  insektsbett,
men jag undrar hur fan dom tog sin innanför min tjocktröja.
å varför dom isf valde att bita armen och inte tuttarna.
brösten var ju betydligt mer lättåtkomna ... eller?

bajsbajs, det kliiiiar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0