14 maj 2011

Erik Saade och rimbobullbak.
Börjar bli lite trött nu, men eftersom
att vi har bullar i ugnen måste jag vara vaken!
Sen nästan måste man försöka hålla
sig uppe när helsingborgs(kattarps)killen
står i final i eurovision song contest!

Klockade mig själv på två km idag.
mest för skoj skull.. se vad jag springer på.
Det gick nog bättre än jag trodde,
kunde sprungit lite snabbare men
om jag ska orka springa länge så går
det inte riktigt så fort...
11.14, 2 km.. kan helt klart bli 10 :)
jag får springa oftare och snabbare.
Har en tendens att bara springa tills jag
börjar bli anfådd, å inte tills jag är riktigt trött.
kanske skulle börja testa min gräns lite?

Bullarna växer i ugnen.. det blir inte små bullar
vill jag looova. gottgottigottgott!!

åter till saade,



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0