1 maj 2011

okej.. det är faktiskt inte såå hemskt att vara hemma.
det som egentligen gör det pissigt är att jag
inte får sova bredvid wictor varje natt.
det är inte schysst att låta oss bo ihop fem månader och
hinna göra oss bekväma i det för att sedan
bara dela på oss och låta oss bo på vars ett håll och
inte alls sova bredvid varadra!
Det känns helt dummt bara.. att inte längre ha kvällen,
morgonen.. att dela säng inte längre är en självklarhet.
nä, för ska det delas säng nu så ska man prata om när
är det en bra kväll. kan du, kan jag, har vi tid, jobbar du tidigt...
ja.. det är i alla fall lite ledsamt.
så ledsamt att jag igår blev helt panikslagen av tanken
på honom i helsingborg och mig i (kanske) uppsala.
det kändes så låångt bort och jag blev ledsen för att
jag vet att han inte tycker om att prata i telefon.
jag blev lite ledsen bara. precis som jag blir nu när
jag tänker på det, skriver om det.

Valborg var i alla fall jättebra.
Det var precis lagom, precis som jag ville ha valborg.
Catti och jag åkte till Lund, träffade Madde och Andreas.
Satt i stadsparken, drack cider, pratade skit och myste i solen.
Sen bjöd Andreas hem mig och Catti till sig och Madde,
där dom lagade god mat som dom bjöd på.
Efter det tog catti och jag oss hem till helsingborg.
sen gick vi och la oss. MYSIGT!

Nu ska jag och catti snart åka ner till stan och gå på bio..
Hur många lingon finns det i världen.
det verkar som en fin film.. jag hoppas att det är en fin film!




PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0