28 juni 2011

 Efter en varm dag har mitt rum fått
en allt annat än behaglig temperatur...
och inte hjälper det att öppna fönstret heller,
nej, det enda som händer när man öppnar
är att det flyger in små härliga knott.

i morgon ska jag jobba lite..
å sen är det lugnt väldigt länge och sen
har jag två veckors jobb.
känns skönt att ha några timmar så att
det blir lite klirr i kassan.
kan behövas nu när jag inte vet någonting
om hur det kommer se ut i höst..

vill jag plugga i uppsala?
kommer jag in kan jag inte skita i det
för jag kommer kanske inte in igen.
fyra år.. det går fort, jättefort!
erhm.. å när jag är färdig i uppsala
så flyttar jag någonstans i sverige där de behöver lärare.
kanske?

nu ska jag fila mina äckeltorra fötter..
jag hatar fötter.. kunde vi inte fått vackra fötter
nu när vi ändå ska ha någar menar jag?



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0