22 januari 2011

23 månader.



Träffade Madde en stund nu i förmiddags,
det är sjukt vad naturligt det är att ses fast
att man inte träffats på så länge!
Nu sitter jag mest och väntar ut tiden så jag
ska kunna köra ner till stan och träffa Linnéa!
Det här är en toppendag!
Å i morgon kommer wictor (förhoppningsvis)
å sen är det liksom julafton.
Jag mår bra bättre BÄST!
jag har glädje i hela min kropp.
sen känner jag mig jäkligt snygg också .
så får man inte säga när man är svensk,
för man ska bara vara lagom.
men jag känner mig snygg.
SÅDETSÅ!


godjul!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du har rätt att säga att du känner dig snygg du klär väldigt bra i kort hår. Sötare kan man inte bli.

Ska bli roligt att se dig imorgon Kram

2011-12-22 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0