21 december 2011

dagens ledord,
förändring

 
 

Darren är inte bara bra frissör han är full i fan också.
Hade klipptid klockan 10.
räknade med att det skulle ta en halvtimme isch.
Men klockan kvart över elva satt jag fortfarande i stolen.
Darren tyckte att min utväxt var hysteriskt gräslig..
ja, det var inte så att han sa så direkt.
men hans ögon sa det när han tittade på mig ...
Så han ville färga mitt hår, vilket
jag inte kände att jag har råd med.
Så jag sa det, jag har inte råd.
JULKLAPP sa han då.
Kan vi inte ringa pappa å be honom köpa det
i julklapp till dig?
Sen klippte vi.. och vi klippte och klippte.
När frissyren var klar säger han
-nej sophie, det är är inte bra. Kan jag ringa mamma?
Vad gör hon, jobbar? Svarar hon om jag ringer?
-Du gör som du vill. jag ska färga håret idag men
jag har inte råd att låta dig göra det.
Sagt å gjort, han ringde mamma och lät som en
busig tolvåring..
Sen satt jag där med färgat hår.
GodJul!


PUSS;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0