17 december 2011

hej världen,
är det ömsesidig respekt
att jag väsnas när de andra sover
när de ser till att köket ser ut som
en svinstia?
jag tycker det.
om det hade varit rent i köket,
utan popkorn överallt i hela jävla köket,
utan äckliga matrester som grott fast i diskbänken
utan högar av disk i diskhon ..
ja, då kanske jag skulle kunna tänka mig att
vara tyst när de andra sover.
men inte som det är nu.
jag förstår inte hur man trivs att vara i ett
kök där det luktar SKUNK i kylskåpet.
där är ngt som inte mår bra ..
men fröken som tur är ska flytta snart
har så jävla mkt mat i att luften inte kan cirkulera
i kylskåpet. så jävla mkt mat att hon förmodligen
inte skulle hitta det som var dåligt om hon så
även letade i en timme.
märks det är jag HATAR det här?
jag vill bli rik  å ha en egen lägenhet.
USCH säger jag bara för grisiga människor.
disktrasa- har ni hört vad den används till?
inte.. nä, det är väl därför här luktar å ser ut som det gör.


JÄVLAKAMELFITTA!
HÄSTKUK OCH RUMPHÅL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0