29 augusti 2011

vad jag verkligen trivs!
har gjort stan tillsammans med Tove idag.
Letade kurslitteratur, åt mat och gick
på banken. Sen satt vi på mitt rum och pratade
ett tag. om en timme ska vi ses och vandra
vidare till ekonomikumparken och fortsätta
insparken.

jag var på Ikea igår. så nu har jag gardiner på mitt rum.
det blev lite mörkare men det blev mysigt tycker jag.
cyklade till ikea, och sen hem i motvind, i uppförsbacke.
så svettig som jag var då.. undrar om jag var så
svettig under min senaste joggingtur alltså?
förmodligen iinte!

i morgon börjar skolan, på riktigt.
det ska bli så skojsåskojsåskoj.
beställde hem böcker idag.
1.155,- det är väl inte så farligt?
läste att det skulle kosta 3000,- för litteratur
under en termin.. pjuh.
fick iaf mitt första studiestöd idag.
8000,- kronor rikare.. ett tag.

borde kanske ta en tupplur?
ska köra tidig hemgång ikväll tänkte jag bestämt.


puss !! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0