21 augusti 2011

efter en promenad nästan hela vägen
in till uppsala centrum sitter jag
i mitt rum med ont i magen.
jag äter dålig, är inte hungrig.
jag sover dåligt ..
jag har huvudvärk och känner
mig typ ensammast i världen.
här är fint.
köket är smutsigt.
nästa vecka bor jag här själv.
erik åker tillbaka till umeå och
chelsea är på rhodos med david.
ja. så roligt har jag.
förhoppningsvis kan jag träffa
anna snart, på tisdag kanske.
jag hade behövt in till stan,
köpa mig en ny kalender.. yes.
när jag är ensam här ska jag städa
köket, jag ska städa köket så det blir rent.
inte flytta massa grejer eller så,
bara städa så att skåpen inte är äckliga.
lär väl ändå inte ha annat för mig ändå.
låt det här gå fort nu bara.
för idag känns det inte bra, inte ens lite.
jag skulle egentligen helst vilja åka hem.
hem till trygga helsingborg.
men vad får man för framtid då?
jag kanske skulle bli hemmafru?
jag tar ju ändå hellre hand om andra än mig själv.
fuckit.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Din mormor

Hej mitt hjärta!

Allting är nytt du kommer säkert att hitta nya vänner som du trivs ihop med. Hur kändes det första gången du kom till Branäs?

Rummet ser väldigt mysigt ut på bilderna.Jag förstår om du städar köket för det är äckligt med kladdigt kök. Passa på nu för jag lovar dig att du får säkert inte tid sedan. Kram från din mormor

2011-08-21 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0